Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Website

European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) ALTE Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäische Theaterkonvention Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verlegerverband (FEP) EUROCLIO
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Fundación Academia Europea de Yuste European Federation for Intercultural Learning
EUNIC in Brussels Europa Esperanto Unio - EEU Culturelink
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) EEE-YFU
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Club de Madrid
Community Media Forum Europe Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Literature Across Frontiers RECIT Eurolang

Multilingualism is absolutely an advantage in political affairs.

Cem Özdemir Germany