Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Website

Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
EUROCLIO Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäische Theaterkonvention Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
ALTE European Federation for Intercultural Learning Club de Madrid
EUNIC in Brussels Community Media Forum Europe Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Fundación Academia Europea de Yuste Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Culturelink
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europa Esperanto Unio - EEU EEE-YFU
Literature Across Frontiers RECIT Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Künstlerrat (ECA) Eurolang

In der Muttersprache reden und in anderen verstehen: das ist unser Ansatz für ganz überschreitende Zusammenarbeit.

Manfred Bausch Germany