Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Website

Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) RECIT Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) ALTE Eurolang
Europäische Theaterkonvention Club de Madrid Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Culturelink Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europa Esperanto Unio - EEU
Fundación Academia Europea de Yuste European Federation for Intercultural Learning EUROCLIO
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Literature Across Frontiers Community Media Forum Europe
EUNIC in Brussels EEE-YFU Europäischer Verlegerverband (FEP)

You don't need a brain the size of a planet to be a shining star with a passion for languages.

Sophie Reece-Trapp United Kingdom