Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

RECIT European Federation for Intercultural Learning Club de Madrid
Europäische Theaterkonvention Community Media Forum Europe Fundación Academia Europea de Yuste
EUROCLIO Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europa Esperanto Unio - EEU
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Verlegerrat (EPC) Eurolang
Culturelink European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Künstlerrat (ECA) EUNIC in Brussels
EEE-YFU Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Literature Across Frontiers

Languages open up the world for you.

Khafi Kareem United Kingdom