Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Website

EUROCLIO Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Club de Madrid Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Künstlerrat (ECA) Fundación Academia Europea de Yuste
Europäischer Verlegerverband (FEP) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verlegerrat (EPC)
ALTE Europäische Theaterkonvention Culturelink
Literature Across Frontiers European Federation for Intercultural Learning RECIT
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Eurolang
Community Media Forum Europe EEE-YFU EUNIC in Brussels

As a writer, I would like to write in all the languages I know.

Ilija Trojanow Germany