Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Club de Madrid EEE-YFU Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Culturelink European Federation for Intercultural Learning
Community Media Forum Europe European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) EUNIC in Brussels Eurolang
Europäische Theaterkonvention Fundación Academia Europea de Yuste Europa Esperanto Unio - EEU
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren EUROCLIO
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) RECIT
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP)
Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)

My professional and personal life has been enhanced by a knowledge of languages, and for that reason I can truly say 'I love languages'.

Diana Wallis United Kingdom