Presentation of the Report and Debate on Presentation of the Report and Debate on "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region"
Termine  ¦  26/06/2012  ¦  Belgien Belgien

The event will present the results of the Mapping Study of Translation flows in the Euro-Mediterranean region supported by the Anna Lindh Foundation .The debate will offer different perspectives about  the long-term Euro-Mediterranean Translation Strategy, at the presence of partners, cultural actors, policy makers and officials will aim to stimulate the adoption of measures and policies for the promotion of translation in the Euro-Mediterranean region.

Find  the "Mapping Translation in the Euro-Mediterranean Region" in our Publications section.

Date: 26/06/2012

Organisers: The Anna Lindh Foundation in cooperation with BOZAR

Country: Belgium

Venue:  the Palais des Beaux Arts

Europäischer Künstlerrat (ECA) Culturelink Literature Across Frontiers
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
RECIT EUROCLIO Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Europa Esperanto Unio - EEU ALTE EUNIC in Brussels
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Eurolang Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Federation for Intercultural Learning EEE-YFU
Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Theaterkonvention Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Club de Madrid Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Community Media Forum Europe

Listen to why our ambassador thinks languages are important!

Eva Lundin Norway