MTM 2012: Seventh Machine Translation MarathonMTM 2012: Seventh Machine Translation Marathon
Termine  ¦  03/09/2012  ¦  Schottland Schottland

The MosesCore consortium invites researchers, developers, students and users of machine translation to participate in the Machine Translation Marathon 2012. This week long event will include:

- MT Lectures and labs, ranging from beginners tutorials tutorials to showcase talks by leading researchers. Everyone can learn or strengthen their knowledge.
- Technical talks about open source tools for MT
- Week-long open source MT hacking projects, led by experienced developers and researchers.

Abstract submission: deadline July 3, 2012. Paper submission: deadline July 17, 2012. More information here.

Registration is now opened here.

Date: 03-08/09/2012

Organiser: Statistical MT group of the School of Informatics of the University of Edinburgh

Country: Scotland

Venue: Informatics Forum in the University of Edinburgh

E-mail: mtm12@mosescore.eu

ALTE Europäische Theaterkonvention Literature Across Frontiers
Culturelink European Federation for Intercultural Learning Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
EUROCLIO EEE-YFU Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäischer Verlegerrat (EPC) Community Media Forum Europe Eurolang
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EUNIC in Brussels RECIT
Club de Madrid European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europa Esperanto Unio - EEU Fundación Academia Europea de Yuste Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)

Le multilinguisme ou au moins le biliguisme est indispensable et obligatoire.

Jean-Marie Belliard France