MTM 2012: Seventh Machine Translation MarathonMTM 2012: Seventh Machine Translation Marathon
Termine  ¦  03/09/2012  ¦  Schottland Schottland

The MosesCore consortium invites researchers, developers, students and users of machine translation to participate in the Machine Translation Marathon 2012. This week long event will include:

- MT Lectures and labs, ranging from beginners tutorials tutorials to showcase talks by leading researchers. Everyone can learn or strengthen their knowledge.
- Technical talks about open source tools for MT
- Week-long open source MT hacking projects, led by experienced developers and researchers.

Abstract submission: deadline July 3, 2012. Paper submission: deadline July 17, 2012. More information here.

Registration is now opened here.

Date: 03-08/09/2012

Organiser: Statistical MT group of the School of Informatics of the University of Edinburgh

Country: Scotland

Venue: Informatics Forum in the University of Edinburgh

E-mail: mtm12@mosescore.eu

Website

European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Fundación Academia Europea de Yuste
Europäische Theaterkonvention Culturelink Europa Esperanto Unio - EEU
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) European Federation for Intercultural Learning
Europäischer Verlegerrat (EPC) EUNIC in Brussels Europäischer Verlegerverband (FEP)
Club de Madrid Community Media Forum Europe Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) EUROCLIO
Europäischer Künstlerrat (ECA) Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
EEE-YFU RECIT Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Eurolang ALTE

Creemos que la movilidad de las personas en las regiones transfronterizas esta especialmente importante: pues incitar al multilingüismo.

Miguel Angel Martin Ramos Spain