Supporting Multilingualism through language assessmentSupporting Multilingualism through language assessment
Mediengalerie  ¦  21/09/2011  ¦  Belgien Belgien

MEP Hannu Takkula and MEP Miguel Angel Martinez hosted a week of events (19-22 September) celebrating multilingualism, in conjunction with the University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL) and the Association of Language Testers in Europe (ALTE).

Hosted by MEP Miguel Angel Martínez, Vice-President of the European Parliament responsible for Multilingualism and MEP Hannu Takkula, Committee on Culture and Education. Our Poliglotti4.eu banner was displayed for the first time.

Culturelink Community Media Forum Europe Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) RECIT
Literature Across Frontiers Europäische Theaterkonvention EUNIC in Brussels
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verlegerrat (EPC)
EUROCLIO EEE-YFU Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP)
Club de Madrid Eurolang European Federation for Intercultural Learning
Europäischer Künstlerrat (ECA) Fundación Academia Europea de Yuste Europa Esperanto Unio - EEU

As a writer, I would like to write in all the languages I know.

Ilija Trojanow Germany