Supporting Multilingualism through language assessmentSupporting Multilingualism through language assessment
Mediengalerie  ¦  21/09/2011  ¦  Belgien Belgien

MEP Hannu Takkula and MEP Miguel Angel Martinez hosted a week of events (19-22 September) celebrating multilingualism, in conjunction with the University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL) and the Association of Language Testers in Europe (ALTE).

Hosted by MEP Miguel Angel Martínez, Vice-President of the European Parliament responsible for Multilingualism and MEP Hannu Takkula, Committee on Culture and Education. Our Poliglotti4.eu banner was displayed for the first time.

Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäische Theaterkonvention ALTE
European Federation for Intercultural Learning Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) EEE-YFU Literature Across Frontiers
RECIT Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EUROCLIO
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Culturelink EUNIC in Brussels
Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Fundación Academia Europea de Yuste Club de Madrid Eurolang
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Community Media Forum Europe
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Künstlerrat (ECA) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren

Para nosotros, el conocimiento de la lengua del vuecino e muy importante: abre muchas oportunidades.

Martin Guillermo Ramirez Spain