Supporting Multilingualism through language assessmentSupporting Multilingualism through language assessment
Mediengalerie  ¦  21/09/2011  ¦  Belgien Belgien

MEP Hannu Takkula and MEP Miguel Angel Martinez hosted a week of events (19-22 September) celebrating multilingualism, in conjunction with the University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL) and the Association of Language Testers in Europe (ALTE).

Hosted by MEP Miguel Angel Martínez, Vice-President of the European Parliament responsible for Multilingualism and MEP Hannu Takkula, Committee on Culture and Education. Our Poliglotti4.eu banner was displayed for the first time.

Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) EUROCLIO
EEE-YFU Europäischer Verlegerverband (FEP) Culturelink
ALTE Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) European Federation for Intercultural Learning
Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Literature Across Frontiers
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) RECIT Europäische Theaterkonvention
Eurolang Community Media Forum Europe Europa Esperanto Unio - EEU
Club de Madrid Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)

As a writer, I would like to write in all the languages I know.

Ilija Trojanow Germany