Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäische Theaterkonvention Literature Across Frontiers ALTE
EUROCLIO Europäischer Verlegerverband (FEP) EUNIC in Brussels
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Community Media Forum Europe Fundación Academia Europea de Yuste
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Club de Madrid Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Culturelink Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäischer Verlegerrat (EPC) European Federation for Intercultural Learning EEE-YFU
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren RECIT European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europa Esperanto Unio - EEU Eurolang

There is no doubt that the fact that I'm multilingual and have learnt more languages since when I was a little boy, has meant that I can easily learn new languages.

Manu Sareen Denmark