Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Literature Across Frontiers Culturelink Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Europäischer Verlegerrat (EPC) EUNIC in Brussels ALTE
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europa Esperanto Unio - EEU EEE-YFU Europäischer Verlegerverband (FEP)
RECIT EUROCLIO Europäischer Künstlerrat (ECA)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Eurolang Club de Madrid
European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Community Media Forum Europe
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Europäische Theaterkonvention European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)

I know some artists who go to perform in other countries who don't even make the effort to say 'hello' in the local language. I think it's important to know a few words - just a few!

David Corleone Belgium