Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Literature Across Frontiers Europäische Theaterkonvention
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Culturelink Club de Madrid
EUROCLIO Fundación Academia Europea de Yuste Eurolang
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Community Media Forum Europe
Europa Esperanto Unio - EEU European Federation for Intercultural Learning Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
RECIT Europäischer Verlegerrat (EPC) EUNIC in Brussels
Europäischer Verlegerverband (FEP) EEE-YFU ALTE

Multilingualism is absolutely an advantage in political affairs.

Cem Özdemir Germany