Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) EEE-YFU Europäische Theaterkonvention
Community Media Forum Europe RECIT Culturelink
European Federation for Intercultural Learning Literature Across Frontiers Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Europäischer Künstlerrat (ECA) ALTE Club de Madrid
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) EUNIC in Brussels EUROCLIO
Eurolang Europäischer Verlegerrat (EPC) Fundación Academia Europea de Yuste
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europa Esperanto Unio - EEU Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)

When I sing a song and understand what I'm saying, I can pass it on in a much better way.

Anna Maria Kaufmann Germany