Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Fundación Academia Europea de Yuste European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) EUNIC in Brussels
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) EUROCLIO Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
EEE-YFU ALTE Culturelink
RECIT Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europa Esperanto Unio - EEU
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Community Media Forum Europe Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Club de Madrid Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) European Federation for Intercultural Learning
Eurolang Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäischer Künstlerrat (ECA) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäische Theaterkonvention

Word plays [between different languages] offer pleasure and joy, which is a very fun, enriching experience.

Igor Kotjuh Estonia