Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Eurolang Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäische Theaterkonvention Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) EUROCLIO
Europa Esperanto Unio - EEU Culturelink EUNIC in Brussels
Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäischer Verlegerrat (EPC) EEE-YFU
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Club de Madrid European Federation for Intercultural Learning
ALTE Fundación Academia Europea de Yuste European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Literature Across Frontiers Community Media Forum Europe Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Europäischer Verlegerverband (FEP) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) RECIT

Languages open up the world for you.

Khafi Kareem United Kingdom