Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) ALTE
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäische Theaterkonvention Community Media Forum Europe
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) RECIT Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Eurolang Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Culturelink Europäischer Verlegerverband (FEP) EUNIC in Brussels
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
EUROCLIO Club de Madrid Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
European Federation for Intercultural Learning Literature Across Frontiers Europäischer Verlegerrat (EPC)
EEE-YFU Europa Esperanto Unio - EEU Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren

"With the frequent contact we have and the projects we organize, the population has been able to learn the language of the other side of the border."

Alkis Papademetriou Greece