Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäische Theaterkonvention Europäischer Verlegerrat (EPC) Literature Across Frontiers
Culturelink Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europa Esperanto Unio - EEU
Eurolang Europäischer Künstlerrat (ECA) Fundación Academia Europea de Yuste
RECIT Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Club de Madrid
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) EUNIC in Brussels ALTE
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) EUROCLIO Community Media Forum Europe
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren EEE-YFU Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)

Listen to why our ambassador thinks languages are important!

Mehtap Cihan Miçonunoğlu Turkey