Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

EEE-YFU RECIT Literature Across Frontiers
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Fundación Academia Europea de Yuste
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäische Theaterkonvention
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) ALTE Club de Madrid
Community Media Forum Europe Eurolang European Federation for Intercultural Learning
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäischer Künstlerrat (ECA) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) EUNIC in Brussels
Culturelink EUROCLIO Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)

A language isn't just a language -- it's also an insight into a culture, a history an other kind of identity and it's always helpful to know more languages.

Yildiz Akdogan Denmark