Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

EUROCLIO Europäischer Verlegerrat (EPC) European Federation for Intercultural Learning
Literature Across Frontiers European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Eurolang
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verlegerverband (FEP)
ALTE Community Media Forum Europe Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) RECIT Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
EUNIC in Brussels Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Club de Madrid
Europäischer Künstlerrat (ECA) EEE-YFU Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Culturelink Europäische Theaterkonvention
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Fundación Academia Europea de Yuste

It is very important to move between language families. One has to seek the larger picture.

Sofia Joons Estonia