Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) RECIT EEE-YFU
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Eurolang
Club de Madrid Europäischer Verlegerverband (FEP) European Federation for Intercultural Learning
Europa Esperanto Unio - EEU Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäische Theaterkonvention Culturelink
ALTE Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Community Media Forum Europe
EUROCLIO Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Künstlerrat (ECA)

Languages open up the world for you.

Khafi Kareem United Kingdom