Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Eurolang
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Fundación Academia Europea de Yuste
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren EUNIC in Brussels Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Culturelink
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Community Media Forum Europe Literature Across Frontiers
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäischer Künstlerrat (ECA) European Federation for Intercultural Learning Club de Madrid
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) RECIT EUROCLIO
EEE-YFU Europäische Theaterkonvention ALTE

I know some artists who go to perform in other countries who don't even make the effort to say 'hello' in the local language. I think it's important to know a few words - just a few!

David Corleone Belgium