Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Künstlerrat (ECA) Community Media Forum Europe
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Eurolang Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
EUROCLIO EEE-YFU Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren EUNIC in Brussels Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäische Theaterkonvention Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Fundación Academia Europea de Yuste European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Literature Across Frontiers
RECIT ALTE European Federation for Intercultural Learning
Club de Madrid Culturelink Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)

You don't need a brain the size of a planet to be a shining star with a passion for languages.

Sophie Reece-Trapp United Kingdom