Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) ALTE
Europäischer Künstlerrat (ECA) Community Media Forum Europe Europäischer Verlegerverband (FEP)
RECIT Eurolang Europa Esperanto Unio - EEU
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verlegerrat (EPC) Culturelink
EEE-YFU Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) EUROCLIO EUNIC in Brussels
Club de Madrid Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Theaterkonvention

"The world is getting smaller so it is important to know a lot of languages."

Ann-Sofi Backgren Finland