Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verlegerverband (FEP) Literature Across Frontiers European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Culturelink Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) ALTE
EUNIC in Brussels Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) RECIT
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Community Media Forum Europe Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Club de Madrid
Fundación Academia Europea de Yuste European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäische Theaterkonvention Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
EEE-YFU Europa Esperanto Unio - EEU Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Eurolang Europäischer Künstlerrat (ECA) EUROCLIO

"The world is getting smaller so it is important to know a lot of languages."

Ann-Sofi Backgren Finland