Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) European Federation for Intercultural Learning Eurolang
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels
Literature Across Frontiers Europa Esperanto Unio - EEU Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
EUROCLIO Europäischer Künstlerrat (ECA) Community Media Forum Europe
EEE-YFU RECIT ALTE
Europäischer Verlegerverband (FEP) Club de Madrid Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Culturelink Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäische Theaterkonvention

The world is one country -- everybody wants to communicate with others, which is why it's so important to know more languages.

Farshad Kholghi Denmark