Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verlegerverband (FEP) RECIT
Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) EUROCLIO
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) European Federation for Intercultural Learning
EUNIC in Brussels Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Literature Across Frontiers
Club de Madrid Europäische Theaterkonvention Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Culturelink Europa Esperanto Unio - EEU Eurolang
Europäischer Verlegerrat (EPC) Community Media Forum Europe EEE-YFU
Fundación Academia Europea de Yuste ALTE Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)

When one has the political will, it is possible to recover a language.

Ana Arana Antelo Spain