Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Eurolang Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Community Media Forum Europe Europäischer Verlegerverband (FEP) EEE-YFU
Europäischer Künstlerrat (ECA) EUNIC in Brussels Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Culturelink ALTE Europäischer Verlegerrat (EPC)
Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäische Theaterkonvention European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) EUROCLIO
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Fundación Academia Europea de Yuste
Club de Madrid Europa Esperanto Unio - EEU Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
RECIT European Federation for Intercultural Learning Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)

Listen to why our ambassador thinks languages are important!

Eva Lundin Norway