Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäische Theaterkonvention Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Künstlerrat (ECA)
EUNIC in Brussels European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Club de Madrid
EEE-YFU Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Culturelink Eurolang Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Fundación Academia Europea de Yuste Europa Esperanto Unio - EEU ALTE
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Verlegerrat (EPC) Community Media Forum Europe
RECIT Literature Across Frontiers EUROCLIO
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Verlegerverband (FEP)

I teach children languages because they are beautiful.

Lauri Leesi Estonia