Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verlegerverband (FEP) EUNIC in Brussels Europäischer Künstlerrat (ECA)
ALTE Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) EUROCLIO
Community Media Forum Europe Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
RECIT Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäische Theaterkonvention Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Eurolang
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Literature Across Frontiers
European Federation for Intercultural Learning EEE-YFU Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europa Esperanto Unio - EEU Fundación Academia Europea de Yuste
Club de Madrid Culturelink Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)

It is very important to move between language families. One has to seek the larger picture.

Sofia Joons Estonia