Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europa Esperanto Unio - EEU Fundación Academia Europea de Yuste
Europäische Theaterkonvention EUROCLIO Culturelink
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Community Media Forum Europe Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) ALTE
EEE-YFU Eurolang Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Club de Madrid European Federation for Intercultural Learning Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Literature Across Frontiers European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verlegerverband (FEP)
EUNIC in Brussels Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäischer Verlegerrat (EPC)
RECIT Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)

Generally, I believe that in order to strengthen children optimally as a whole, it's important not to ignore the fact they have a mother tongue.

Özlem Cekic Denmark