Poliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / PhotosPoliglotti4.eu Stakeholders Meeting on Multilingualism / Photos
Mediengalerie  ¦  08/12/2011  ¦  Spanien Spanien

Poliglotti4.eu gathered stakeholders for a meeting at the Spanish Representation of the European Commission in Madrid on 1-2 December 2011, presenting the first results of this two-year civil society project, with participants engaging in lively discussions and interventions.

Find the Report here.

Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Club de Madrid
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Künstlerrat (ECA) EEE-YFU
ALTE Europäischer Verlegerrat (EPC) EUROCLIO
Literature Across Frontiers RECIT Europäischer Verlegerverband (FEP)
Community Media Forum Europe Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) European Federation for Intercultural Learning
EUNIC in Brussels Europäische Theaterkonvention Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Culturelink
Fundación Academia Europea de Yuste Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Eurolang

Les jeunes d'un côté à l'autre de la frontièere ne parlent pas les mêmes langues et recourent à l'anglais pour se comprendre.

Miguel Angel Crespo France