Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) EUNIC in Brussels
Community Media Forum Europe RECIT Fundación Academia Europea de Yuste
Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) EEE-YFU
EUROCLIO Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) European Federation for Intercultural Learning
Culturelink Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Club de Madrid Europäische Theaterkonvention Eurolang
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Verlegerverband (FEP)
ALTE Europa Esperanto Unio - EEU Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)

La nueva estrategia para la región: el 90% de los Navarros mayores de 18 años debe obtener un nivel B2 en Inglés.

Maria Navarra Spain