Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

EEE-YFU Community Media Forum Europe Europäischer Verlegerverband (FEP)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) European Federation for Intercultural Learning ALTE
Europäische Theaterkonvention Literature Across Frontiers Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels Club de Madrid
Eurolang Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europäischer Verlegerrat (EPC) RECIT Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Culturelink European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europa Esperanto Unio - EEU Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) EUROCLIO

Learning a foreign language is like opening a door to new worlds, new cultures and new people.

Pia Ahrenkilde Hansen Denmark