Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Eurolang Club de Madrid
Europäischer Künstlerrat (ECA) ALTE Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
EUNIC in Brussels Literature Across Frontiers Culturelink
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
EEE-YFU RECIT Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäische Theaterkonvention Europa Esperanto Unio - EEU
European Federation for Intercultural Learning European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Fundación Academia Europea de Yuste
EUROCLIO Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Community Media Forum Europe Europäischer Verlegerverband (FEP)

Language has been a very important issue for our border region because of the conflict, in the sense of conflict of identities and national affiliations.

Ruth Taillon Ireland