Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Künstlerrat (ECA) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren RECIT
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Club de Madrid Culturelink
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) ALTE
EUROCLIO EUNIC in Brussels European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) European Federation for Intercultural Learning
Europäische Theaterkonvention Eurolang Literature Across Frontiers
Community Media Forum Europe EEE-YFU Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verlegerverband (FEP) Fundación Academia Europea de Yuste

When I sing a song and understand what I'm saying, I can pass it on in a much better way.

Anna Maria Kaufmann Germany