Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Künstlerrat (ECA) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europa Esperanto Unio - EEU
Club de Madrid Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Culturelink European Federation for Intercultural Learning Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
ALTE Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäischer Verlegerrat (EPC)
RECIT Eurolang Literature Across Frontiers
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) EEE-YFU Community Media Forum Europe
Europäische Theaterkonvention Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) EUROCLIO

The world is one country -- everybody wants to communicate with others, which is why it's so important to know more languages.

Farshad Kholghi Denmark