Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Verlegerverband (FEP) Club de Madrid ALTE
EUROCLIO Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Community Media Forum Europe
Europäische Theaterkonvention Literature Across Frontiers RECIT
Culturelink Europäischer Künstlerrat (ECA) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
EUNIC in Brussels Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Eurolang European Federation for Intercultural Learning Fundación Academia Europea de Yuste
EEE-YFU Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europa Esperanto Unio - EEU

You can use your knowledge
[of languages] to multiply your experience in art and in life.

Biljana Srbljanovic Serbia