Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verlegerrat (EPC) Community Media Forum Europe
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Europäischer Künstlerrat (ECA) ALTE Eurolang
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Fundación Academia Europea de Yuste
EEE-YFU RECIT Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Culturelink Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäische Theaterkonvention
EUNIC in Brussels Europa Esperanto Unio - EEU EUROCLIO
Literature Across Frontiers Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Club de Madrid European Federation for Intercultural Learning

When one has the political will, it is possible to recover a language.

Ana Arana Antelo Spain