Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäischer Verlegerrat (EPC) Eurolang
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Federation for Intercultural Learning Europa Esperanto Unio - EEU
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Culturelink
Literature Across Frontiers Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) EUNIC in Brussels
Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EEE-YFU
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Fundación Academia Europea de Yuste ALTE
Europäische Theaterkonvention Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Community Media Forum Europe
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) EUROCLIO Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Club de Madrid European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) RECIT

A lot of Swedes come to Norway to find a job usually in the service sector. It has been a big advantage for both countries.

Erik Hagen Norway