Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Community Media Forum Europe Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) ALTE
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europa Esperanto Unio - EEU
Club de Madrid Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Literature Across Frontiers EUNIC in Brussels Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
EEE-YFU RECIT Eurolang
Culturelink Europäischer Künstlerrat (ECA) Europäischer Verlegerrat (EPC)
EUROCLIO Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäische Theaterkonvention
European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Fundación Academia Europea de Yuste

My professional and personal life has been enhanced by a knowledge of languages, and for that reason I can truly say 'I love languages'.

Diana Wallis United Kingdom