Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

RECIT EUROCLIO EEE-YFU
Europäischer Künstlerrat (ECA) Community Media Forum Europe Culturelink
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verlegerverband (FEP)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Fundación Academia Europea de Yuste EUNIC in Brussels Europäischer Verlegerrat (EPC)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Club de Madrid Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) European Federation for Intercultural Learning
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Literature Across Frontiers Europäische Theaterkonvention
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) ALTE Eurolang

When one has the political will, it is possible to recover a language.

Ana Arana Antelo Spain