Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Theaterkonvention Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Club de Madrid RECIT Europäischer Künstlerrat (ECA)
Literature Across Frontiers EUNIC in Brussels Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EUROCLIO Community Media Forum Europe
Europäischer Verlegerrat (EPC) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Eurolang
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) ALTE
Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Culturelink
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) EEE-YFU European Federation for Intercultural Learning
Europäischer Verlegerverband (FEP) Europa Esperanto Unio - EEU Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)

Es ist wichtig Deutsch bzw. Niederländisch zu lernen, um auf der anderen Seite der Grenze Arbeit finden zu können.

Sjaak Kamps Germany