Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Fundación Academia Europea de Yuste Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
RECIT Culturelink EUROCLIO
Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Community Media Forum Europe Europäische Theaterkonvention
Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Club de Madrid EUNIC in Brussels Eurolang
Europa Esperanto Unio - EEU Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
European Federation for Intercultural Learning Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
EEE-YFU ALTE Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäischer Künstlerrat (ECA) Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)

I like to paraphrase Rudyard Kipling: 'what do they know of English, who only English know?

Seán Ó Riain Ireland