Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

EUROCLIO Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Fundación Academia Europea de Yuste
Europa Esperanto Unio - EEU Europäischer Verlegerrat (EPC) EUNIC in Brussels
ALTE Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Culturelink
RECIT Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäischer Verlegerverband (FEP) EEE-YFU Club de Madrid
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Literature Across Frontiers Community Media Forum Europe
Europäische Theaterkonvention Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
European Federation for Intercultural Learning Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Eurolang

I teach children languages because they are beautiful.

Lauri Leesi Estonia