Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europa Esperanto Unio - EEU RECIT Europäischer Verlegerrat (EPC)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Literature Across Frontiers Europäischer Künstlerrat (ECA) Culturelink
Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EUROCLIO
Eurolang EUNIC in Brussels Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
European Federation for Intercultural Learning Club de Madrid ALTE
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Theaterkonvention
Europäischer Verlegerverband (FEP) Community Media Forum Europe Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
EEE-YFU Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)

Le multilinguisme ou au moins le biliguisme est indispensable et obligatoire.

Jean-Marie Belliard France