Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäische Theaterkonvention EUNIC in Brussels Europäischer Verband für Terminologie (EAFT)
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) EEE-YFU Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Literature Across Frontiers Community Media Forum Europe
Club de Madrid Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) EUROCLIO
ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP) Europa Esperanto Unio - EEU
Europäischer Verlegerrat (EPC) Europäischer Künstlerrat (ECA) Fundación Academia Europea de Yuste
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Culturelink
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) European Federation for Intercultural Learning Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
RECIT Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Eurolang

I like to paraphrase Rudyard Kipling: 'what do they know of English, who only English know?

Seán Ó Riain Ireland