Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

EEE-YFU Literature Across Frontiers Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Verlegerrat (EPC)
ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP) European Federation for Intercultural Learning
Europa Esperanto Unio - EEU Europäische Theaterkonvention EUNIC in Brussels
Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Europäischer Künstlerrat (ECA)
Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Eurolang Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) RECIT Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Club de Madrid Culturelink
Community Media Forum Europe EUROCLIO Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)

"The world is getting smaller so it is important to know a lot of languages."

Ann-Sofi Backgren Finland