Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

Europäischer Künstlerrat (ECA) EEE-YFU Europäische Theaterkonvention
Club de Madrid EUNIC in Brussels Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europa Esperanto Unio - EEU
RECIT Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) Europäischer Verlegerrat (EPC)
Eurolang Fundación Academia Europea de Yuste Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) EUROCLIO ALTE
Europäischer Verlegerverband (FEP) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC) Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)
Culturelink European Federation for Intercultural Learning Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL)
Literature Across Frontiers Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Community Media Forum Europe

A lot of Swedes come to Norway to find a job usually in the service sector. It has been a big advantage for both countries.

Erik Hagen Norway