Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

EUROCLIO Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN) EUNIC in Brussels
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) Community Media Forum Europe
Europäischer Künstlerrat (ECA) Literature Across Frontiers EEE-YFU
Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL) Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäische Theaterkonvention Europa Esperanto Unio - EEU European Federation for Intercultural Learning
Fundación Academia Europea de Yuste Eurolang Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI)
Europäischer Verlegerrat (EPC) Culturelink European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE)
ALTE Club de Madrid Europäischer Verlegerverband (FEP)
Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren RECIT Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET)

"With the frequent contact we have and the projects we organize, the population has been able to learn the language of the other side of the border."

Alkis Papademetriou Greece