Poliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / PhotosPoliglotti4.eu International Expert Seminar on Early Language Learning / Photos
Mediengalerie  ¦  21/02/2012  ¦  Niederlande Niederlande

Poliglotti4.eu gathered experts for a Seminar on Early Language Learning on 9-10 February 2012 to discuss the early language learning situation in Europe. It was organised by the Mercator European Research Centre on Multilingualism and Language Learning, part of the Fryske Akademy and member of the Mercator Network.

Download the Report of the Poliglotti4.eu Expert Seminar

Download the Programme of the Expert Seminar

European Council for Steiner Waldorf Education (ECSWE) Community Media Forum Europe Europäischer Rat der Literaturübersetzerverbände (CEATL)
Club de Madrid Europäisches Forum für fachliche und berufliche Aus- und Weiterbildung (EfVET) Eurolang
Europäischer Verband für Erwachsenenbildung (EAEA) RECIT Europäischer Verband kommerzieller Fernsehanstalten (ATC)
Europäische Theaterkonvention EUROCLIO Föderalistische Union Europäischer Volksgruppen (FUEN)
EUNIC in Brussels Europäischer Verband für Terminologie (EAFT) Literature Across Frontiers
Europa Esperanto Unio - EEU Europäische Föderation nationaler Sprachinstitutionen (EFNIL) EEE-YFU
ALTE Europäischer Verlegerverband (FEP) Mercator europäisches Netzwerk für Sprachenvielfalt-Zentren
Fundación Academia Europea de Yuste Europäischer Verlegerrat (EPC) European Federation for Intercultural Learning
Europäische Koordination unabhängiger Produzenten (CEPI) Culturelink Europäischer Künstlerrat (ECA)

Languages open up the world for you.

Khafi Kareem United Kingdom